Vartojamųjų paskolų verslo valdymo sistema
Sistemoje esantys moduliai padeda kokybiškai prižiūrėti vartojamųjų paskolų verslą. Programinė įranga apima visą procesą – nuo pat vartoto registracijos ir dokumentų paruošimo iki skolų kontrolės bei buhalterinių ataskaitų ruošimo. Jeigu paskolos yra susijusios su turto įkeitimu ar hipoteka – yra galimybė prie kliento sutarties segti papildomas, kompensacines, sąskaitas, kurios yra taip pat pateikiamos klientui apmokėti.
Klientų valdymas
Vartotojų valdymo modulis leidžia stebėti klientų sąrašą – tai gali būti fiziniai klientai bei juridiniai asmenys, kurie prisijungę prie sistemos gali teikti paraišką paskolai gauti. Fizinis asmuo leidimą tikrinti jo duomenis gali pasirašyti ir šiuolaikiškai – mobiliuoju parašu arba savo ID kortele. 1ct pervedimu į banką būdas beabejo yra įmanomas taip pat, o jeigu naudojate fizinį susitikimo tašką (pvz. sutikimas pildomas ofise) tokie dokumentai yra įkeliami ir saugomi prie kliento, kaip ir jo identifikaciniai duomenys iš nuskenuotų dokumentų.
Paraiškų valdymas
Paraiškų valdyme matomos visos pateiktos paraiškos, galima stebėti kiek iš jų reikia įvertinti, kiek yra atmestų arba patvirtintų paraiškų, kurios yra konvertuojamos į sutartį pasirašymui.
Paskolos sutarčių valdymas
Paskolų sutarčių valdyme galima matyti įvairių būsenų sutartis – laukiančias parašų, laukiančias vykdymo (turto pirkimo arba pinigų išmokėjimo), aktyvias bei nutrauktas dėl nemokos sutartis. Taip pat prie kiekvienos sutarties galima matyti jos įvykdymo rodiklį bei pelningumo ar skolos investuotojui rodiklį. Sutartį klientas gali pasirašyti ir šiuolaikiškai – mobiliuoju parašu arba savo ID kortele. Visi dokumentai verslo valdymo sistemoje generuojami jau su suasmenintais duomenimis.
Mokėjimų valdymas
Mokėjimo reikalavimų peržiūroje yra išvedami visi mokėjimai, kurie dar nėra gauti iš klientų bei nurodoma data kada yra laukiama įplauka, iš kokių dalių ji susideda – administravimo mokestis, kaina, palūkanos, delspinigiai (kredito įmokos atveju). Jeigu mokėjimas yra iš dalies apmokėtas išvedama ir tokio pobūdžio informacija.
Automatizuotas žinučių siuntimas
Esant mokėjimų vėlavimui, vartotojų informavimas vyksta keliais būdais – SMS žinutėmis ir el. paštu su konkrečios sutarties ar įmokos duomenimis, pavyzdžiui “sveiki, rytoj Jums reikia sumokėti įmoką 123,45 eur pagal sutartį nr. ABC1345”. Taip pat yra automatizuotu būdu skaičiuojami delspinigiai bei skiriamos baudos už vėlavimą, jeigu tokios yra numatytos. Esant didesniems vėlavimams galima spausdinti paruoštus dokumentų šablonus, juos išspausdinti ant specialaus spausdintuvo kuris juos automatizuotu būdu sudeda į vokus ir užklijuoja.
CRM sistema
Vadybininkui yra patogu dirbti su jam skirtomis sutartimis – kiekvieną dieną papildomas sąrašas naujų vėluojančių sutarčių pagal nustatytus trigerius – pavyzdžiui: 1 dieną, 29 dienas ar 59 dienas vėluojančios sutartis. Esant skambučiui telefonu vadybininkui nereikia skaičiuoti kiek kainuotų sutarties išpirkimas – tai apskaičiuoja sistema. Visos vietos, kur galimas vadybininko neteisingas interpretavimas yra automatizuojamos ir informacija pateikiama kuo paprasčiau. Mažiau klausimų ir paklaidų – daugiau naudos versle.
Masinis įplaukų importas iš bankų
Mokėjimų įskaitymui naudojamas importas iš banko ISO 20222 (XML) formatu, tad automatiniu būdu sistema paskirsto pinigus klientui – iš pradžių dengia baudas, poto delspinigius, palūkanas ir tik galiausiai patį kreditą. Taigi, vadybininkui nereikės rūpintis ir suvedinėti kiekvieną mokėjimą rankiniu būdu.
Paskolų verslo valdymo sistemos sąsaja su registrais
Paskolų verslo valdymo sistemą galima susieti su tokiais registrais kaip CreditInfo SAIS, Kreditų biuras, SoDra informacine sistema duomenų gavimui bei teikimui. Beabejo galima pajungti ir kitas verslo valdymo sistemas.
Auksčiau aprašytas bazinis funkcionalumas, tad detalesnei informacijai skambinkite +370 674 72248 ir atsakysime į visus Jums rūpimus klausimus susijusius su vartojamųjų paskolų valdymo sistema.