Greitųjų kreditų verslo valdymo sistema
Pirmąją greitųjų kreditų valdymo sistemą paleidome dar 2009 metais. Nuo to laiko sistema gan stipriai patobulėjo bei joje atsirado daugiau lankstumo, galimybių bei funkcijų. Nuo 2011 metų šią sistemą aktyviai parduodame ir Čekijos respublikoje, tad jeigu domitės greitųjų kreditų verslu Čekijos teritorijoje – kreipkitės!
Greitųjų kreditų sistema apima pilną procesą nuo vartotojo registracijos, tapatybės patvirtinimo m.parašu arba 1ct pavedimu per banką iki pat buhalterinių duomenų teikimo į buhalterinę programą. Paraiškos, sutartys, priminimai SMS žinutėmis bei el. laiškais – visa tai yra maksimaliai automatizuota, kad vadybininkai skirtų kiek įmanoma mažiau laiko administravimui.
Lanksti kainodara kreditams, lojalumo sistema klientams, ataskaitų tiekimas Lietuvos bankui – visa tai yra prieinama ir valdoma pačioje verslo valdymo sistemoje.
Tipiškai, procesas vyksta sekančiai – klientas registruojasi kreditų išdavimo tinklalapyje, pateikia paraišką kreditui. Vadybininkas priima sprendimą tvirtinti arba atmesti paraišką bei informuoja apie tai klientą. Patvirtinus paraišką atsakingas asmuo perveda pinigus klientui bei aktyvina sutartį. Esant vėlavimui – sutartis gali būti pratęsiama kliento arba administratoriaus iniciatyva.
Sistema susiejame su CreditInfo SAIS sistema, Kreditų biuru ir SoDra informacine sistema duomenų gavimui bei teikimui.
Auksčiau aprašytas bazinis funkcionalumas, tad detalesnei informacijai skambinkite +370 674 72248 ir atsakysime į visus Jums rūpimus klausimus dėl kreditų valdymo sistemos.