Faktoringo bei verslo paskolų valdymas
Sistemoje esantys moduliai padės Jums kontroliuoti sąskaitų finansavimo verslą programinės įrangos pagalba. Jeigu perkate klientų sąskaitas už pvz. 2-3% arba tiesiog teikiate paskolas verslui – sistema padės Jums tai atlikti sistematizuotai bei atlikti įmonių skolų bei įsipareigojimų priežiūrą.
Verslo valdymo sistema apima visą procesą – nuo pat vartotojo ir jo įmonės registracijos, dokumentų paruošimo finansavimui iki skolų kontrolės bei buhalterinių ataskaitų ruošimo. Jeigu paskolos yra susijusios su turto įkeitimu ar hipoteka – yra galimybė prie kliento sutarties segti papildomas, kompensacines, sąskaitas, kurios yra taip pat pateikiamos klientui apmokėti.
Klientų, paraiškų bei finansuojamų faktūrų valdymas
Klientai besinaudodami tinklalapio vartotojo zona gali patys įkelti savo turimas pardavimo sąskaitas į sistemą bei sudaryti sutartį ar pasirašyti dokumentus m.parašu. Paraiškų valdyme matomos visos pateiktos paraiškos, galima stebėti kiek iš jų reikia įvertinti, kiek yra atmestų arba patvirtintų paraiškų, kurios yra konvertuojamos į finansuojamą sąskaitą.
Mokėjimų valdymas
Mokėjimo reikalavimų peržiūroje yra išvedami visi mokėjimai, kurie dar nėra gauti iš klientų bei nurodoma data kada yra laukiama įplauka, iš kokių dalių ji susideda – administravimo mokestis, kaina, palūkanos, delspinigiai (kredito įmokos atveju). Jeigu mokėjimas yra iš dalies apmokėtas išvedama ir tokio pobūdžio informacija.
Automatizuotas žinučių siuntimas
Esant mokėjimų vėlavimui, vartotojų informavimas vyksta keliais būdais – SMS žinutėmis ir el. paštu su konkrečios sutarties ar įmokos duomenimis, pavyzdžiui “sveiki, rytoj Jums reikia sumokėti įmoką 123,45 eur pagal sutartį nr. ABC1345”. Taip pat yra automatizuotu būdu skaičiuojami delspinigiai bei skiriamos baudos už vėlavimą, jeigu tokios yra numatytos. Esant didesniems vėlavimams galima spausdinti paruoštus dokumentų šablonus.
Išmokėjimų valdymas
Aktyvavus sutartį sistema automatiškai sugeneruoja išmokėjimo reikalavimą pradiniam finansavimui, pvz. 80% nuo sandorio vertės. Gavus mokėjimą iš debitoriaus yra apskaitomos faktoringo paslaugos palūkanos, o jeigu likusią sumą (po palūkanų nurašymo) galima išmokėti kreditoriui - sistema automatiškai sugeneruoja išmokėjimo reikalavimą nurodytai sumai. Tokiu būdu yra patogiai valdomi pinigų srautai, kai yra daliniai mokėjimai.
CRM sistema
Vadybininkui yra patogu dirbti su jam skirtomis sutartimis – kiekvieną dieną papildomas sąrašas naujų vėluojančių sutarčių pagal nustatytus trigerius – pavyzdžiui: 1 dieną, 29 dienas ar 59 dienas vėluojančios sutartis. Esant skambučiui telefonu vadybininkui nereikia skaičiuoti kiek kainuotų sutarties išpirkimas – tai apskaičiuoja sistema. Visos vietos, kur galimas vadybininko neteisingas interpretavimas yra automatizuojamos ir informacija pateikiama kuo paprasčiau. Mažiau klausimų ir paklaidų – daugiau naudos versle.
Masinis įplaukų importas iš bankų
Mokėjimų įskaitymui naudojamas importas iš banko ISO 20222 (XML) formatu, tad automatiniu būdu sistema paskirsto pinigus klientui – iš pradžių dengia baudas, poto delspinigius, palūkanas ir tik galiausiai patį kreditą. Taigi, vadybininkui nereikės rūpintis ir suvedinėti kiekvieną mokėjimą rankiniu būdu.
Detalesnei informacijai skambinkite +370 674 72248 ir atsakysime į visus Jums rūpimus klausimus dėl faktoringo verslo valdymo sistemos.