Lombardo, daiktų įkeitimo veiklos valdymas

Panašiai kaip ir vartojamųjų paskolų su turto įkeitimu esame realizavę ir programinės įrangos pasiūlymą lombardo veiklos priežiūrai. Vyksta sutarties kūrimas su turto įkeitimu, nurodoma kiek grynųjų suteikta klientui bei iki kada turi būti grąžintos lėšos, o esant poreikiui paskola gali būti pratęsta.

Vartotojų informavimas vyksta keliais būdais – SMS žinutėmis ir el. paštu su konkrečios sutarties ar įmokos duomenimis, pavyzdžiui “sveiki, rytoj Jums reikia sumokėti įmoką 123,45 eur” arba “sveiki, jau 3 dienas vėluojate susimokėti 123,45 eur, šiandien jums priskaičiuoti delspinigiai”. Taip pat yra automatizuotu būdu skaičiuojami delspinigiai bei skiriamos baudos už vėlavimą, jeigu tokios yra numatytos.

Auksčiau aprašytas bazinis funkcionalumas, tad detalesnei informacijai skambinkite +370 674 72248 ir atsakysime į visus Jums rūpimus klausimus susijusius su lombardo verslo priežiūros sistema.

Ką mes darome ir kaip mes dirbame
Analizuojame
Jūs turite savo viziją – mes ją analizuojame, gilinamės į Jūsų poreikius bei dalinamės savo praktika. Ieškomas geriausias problemos sprendimas, kad reikėtų kuo mažiau darbo siekiant gauti geriausią rezultatą.
Sistematizuojame
Procesai turi būti sustyvuoti, tad visa eiga turi būti kontroliuojama ir numatyta. Sudarome eigos scenarijus, juos tikriname bei vykdome jų priežiūrą ir procesų tobulinimą.
Sprendžiame
Patyrusių profesionalų dėka sistemos architektūra yra lanksti, tad ji gali turėti daugybę modulių. Jų dėka mes sprendžiame tai, ką būtina automatizuoti bei įmanoma atlikti be žmogaus įsikišimo – taip verslo procesai bus tvarkingesni!
Ką Jūs gausite:
  • Sprendimą, atitinkantį Jūsų lūkesčius
  • Savalaikį darbų vykdymą
  • Procesų automatizaciją
  • Efektyvesnę darbų kontrolę
  • Geresnę komunikaciją su skolininku